Керівник ресторану



  • 10 000 грн за курс

Про курс

Цільова аудиторія

Керівники ресторану, адміністратори ресторану, старші офіціанти, які планують перейти на посаду адміністраторів.

Мета тренінгу

Покращити навики менеджера, розвинути навики лідерства та харизми мотивувати команду, зрозуміти краще психологію роботи з гостем та командою, будувати правильну внутрішню комунікацію. Підвищити якість обслуговування. Покращити знання вирішення конфліктів. Збільшити продажі.

Програма

Основні завдання керівника:

  • Сервіс у компанії
  • Тенденції та зміни у Світі : як міняється підхід до сервісу
  • Роль керівника у сервісній роботі
  • Робота з гостями-військовими
  • Як будувати систему сервісу для працівників
  • Різниця між менеджером та лідером?

Комунікація в команді:

  • Емоційний інтелект у роботі керівника
  • 4 рівні зрілості працівників
  • Як правильно управляти командою основуватись на рівнях зрілості кожного
  • Навчання команди відповідно до зрілості

Постановка завдань команді:

  • Інструменти для постановки завдань команді
  • Комунікація у поставлені завдань
  • Трикутник карпмана в комунікації з командою
  • Як взрощувати в своїх колегах свідомість та відповідальність

Мотивація та виконання завдання:

  • Кого і як краще мотивувати опираючись на командні ролі
  • Рівні мотивації та самомотивації
  • Як правильно давати розвиваючий зворотній зв'язок ?

 Делегування:

  • Як слід делегувати завдання та що слід враховувати щоб все виконувалось правильно ?
  • Головні принципи делегування
  • Які завдання краще не делегувати своїм працівникам? 

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Курс "Адміністратор ресторану" ресторан "Оазис" — Аренович Богда,12.03.2014, 22:38
Сподобалось: Обєм інформації, велика увага до деталей, моделювання ситуацій, приклади,відпов іді на запитання, завдання. Мені було замало 5 днів, хотілося б 6-7. Інформації дуже багато і вся дуже корисна, хочеться все записувати. :-) Було б круто, якщо все було б надруковано а весь інший час лишався на завдання, приклади, поясненння і коментарії. Тренінг однозначно дуже корисний.Буду всім радити. Дякую Вам ! :lol:
директор ресторану "Східний" — Драган Наталія,12.03.2014, 22:37
Враження по програмі незабутні. Найбільше сподобалась привітна, невимушена атмосфера. Почула багато цікавих ідей для втілення подальшихпланів . Все супер! Все чудово, куди вже краще! Обовязкокво, що рекомендуватиму знайомим ваш Тренінг Центр Вікторії Буник. Думаю, що і сама ще буду звертатись.

Залишити коментар

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.