Корпоративні тренінги
Альянс-М, центр розвитку
тренінг

Технології динамічних продажів





Цільова аудиторія

  • Торгові представники
  • Продавці
  • Супервайзери
  • КАМ
  • РКАМ
  • Керівники торгових відділів 

Ціль заходу

  • сформувати/удосконалити навички з продажу у співробітників Компанії;
  • навчитися ефективно комунікувати з клієнтами для отримання бажаного результату;
  • підготувати ефективні діалоги для ведення перемовин з клієнтами;
  • закріпити практично отримані знання.

Програма

В результаті навчання учасники зможуть:

  • Вибирати ефективну форму спілкування з клієнтами.
  • Формувати потребу клієнта для продажу.
  • Пропонувати клієнтам ціннісну пропозицію продукту/послуги.
  • Завершувати переговори продажем.

ПРОГРАМА

1. Складові успіху бізнесу, що формує результат

  • Вплив персоналу на результати діяльності компанії.
  • Бізнес-цілі. Особисті цілі. Важливість особистих поглядів і потреб при роботі в Компанії.

2. Визначення процесу продажів: як відбувається продаж від людини до людини

  • Що таке продаж?
  • Практична вправа: «Етапи процесу продажів».
  • Сім кроків продажу.
  • Знання та навички ефективного продавця, модель компетенцій.
  • Практична вправа: «Чому клієнти мають купувати у Вас?».
  • Аналіз ситуації. Підготовка до процесу продажів.

3. Структура організації клієнта. Відповідальність клієнтів

  • Піраміда відповідальності в організації клієнта.
  • Типи сучасних продавців.
  • Визначення структури прийняття рішень в організації клієнта.
  • Ролі покупців.

4. Типологія клієнтів. Як різні типи людей отримують, обробляють, реагують на інформацію

  • Тестування учасників на основі психогеометрії.
  • Аналіз психогеометричних типів клієнтів. Вибір моделей спілкування з різними клієнтами.
  • Оцінка потреб різних типів клієнтів.

5. Стадія продажу. Планування

  • Алгоритм роботи з клієнтом.
  • Структура візиту до клієнта. Аналіз інформації та формування пропозиції.
  • Практична вправа: «Формування структури візиту».

6. Стадія продажу. Підготовка

  • Аналіз продукту Компанії: що насправді продає Компанія.
  • Технологія 4A. Розбір продукту/послуги, що надає Компанія для задоволення потреб клієнтів.
  • Оцінка існуючих переваг продуктів/послуг.
  • Практична вправа: «Формування ефективної пропозиції продуктів/послуг Компанії своїм клієнтам».

7. Техніка продажів продуктів/послуг Клієнтам

  • Як працює SPIN? Технологія продажу.
  • Ситуаційні питання: мета та приклади.
  • Проблемні питання: мета та приклади.
  • Залучальні питання: мета та приклади.
  • Спонукаючі питання: мета та приклади.

8. Етапи продажу. Презентація пропозиції

  • Технологія ХПВ.
  • Точна презентація вигоди співробітництва.
  • Активний діалог.
  • Практична робота: «Презентація вигоди».

9. Етапи продажу. Робота з запереченнями

  • Причини заперечень, чому клієнт заперечує.
  • Алгоритм роботи з запереченнями.
  • Практична розробка методів роботи з запереченнями клієнтів.

Додаткова інформація

Переваги програми:

30% часу – теорія: вивчення необхідної для розвитку навичок інформації, обговорення результатів, відповіді на питання, що виникають під час роботи співробітників.

Дискусії, робота у групах, обмін досвідом між колегами (робота із «живими» ситуаціями учасників).

70% часу - практика: учасники відпрацьовують навички у вправах, парах, трійках, малих групах, презентують результати перед усією групою. Практичні завдання побудовані на реальних ситуаціях із поточної роботи учасників.

Програма розрахована на: два тренінгових дні з 10:00 до 18:00.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.